Thursday 10 September 2015

KONTROVERSI PANAS!!! FOTO ABANG BOMBA ANGKAT AWEK MANGSA KEMALANGAN CETUS KONTROVERSI

No comments :

KONTROVERSI PANAS!!! FOTO ABANG BOMBA ANGKAT AWEK MANGSA KEMALANGAN CETUS KONTROVERSI

[+]Seorang lelaki dan seorang wanita terpaksa menahan sakit untuk menunggu ambulan samapai ke tempat kejadian. Setelah anbulan sampai ke tempat kejadian seotang angota bomba mengangkat wanita ke dalam ambulan. [+]Motosikal yang mereka naiki terjatuh di susur keluar Jalan Tun Razak menghala ke Bukit Bintang, Kuala Lumpur semalam..

[+]Kemalangan kira-kira pukul 1 petang itu berlaku apabila [+]motosikal Yamaha LC yang mereka naiki tersebut bergesel dengan sebuah kereta lalu terjatuh..

[+]Kejadian itu mengakibatkan mangsa dan teman wanitanya yang cedera di kaki dan tangan terpaksa menahan sakit di tepi jalan selama hampir 30 minit apabila orang ramai enggan berhenti untuk membantu..

[+]Jurugambar Utusan Malaysia, Shaifudin Mohd. Nor yang secara kebetulan melalui jalan itu berhenti dan menahan teksi untuk membawa kedua-duanya ke hospital bagi menerima rawatan.

[+]Disebabkan gambar ini, ramai yang pertikai kerana angota bomba tersebut terpegang tempat2 sensitif.

[+]P/s : orang ni reti komplain je, klu xde pihak bomba sapa lagi yang nak tolong, [+]kalau mayat2 bersepah atas jalan diaorang jugak yang kutip dan bersihkan.

No comments :

Post a Comment