Monday 7 September 2015

Astaghfirullahalazim Sila Ambil Pengajaran!!...Sepasang couple kemalangan hancur berkecai selepas mencabar TUHAN...

No comments :


#%#Penangan mencabar Allah !

#Sepasang couple, dinasihat oleh keluarga & kawan2 agar jangan suka buat maksiat.. #Semua nasihat hanya dibalas dengan kata2 perli oleh mereka berdua..

#Nak jadi cerita,.. semalam.. Terluncur kata2 dari mereka berdua, “Kalau Tuhan berani , #meh kita jumpa.. Tengok sapa lagi kuat ! ” Sambil ketawa. Kedua2nya gelak..

#Kira2 jam 11.30 mlm (tanggal 16 sept 2013), mrk brdua berkenderaankan #motosikal memecut laju di highway tepi kampung kami. Tiba2 berdentum bunyi accident. Kedua2 pasangn itu terpelusok didapati terpelosok ke bawah lori 16 tayar.

#Menurut saksi, mereka cuba memotong tapi ada #kereta bergerak perlahan di depan, lalu terbabas ke lori semula, tak dapat dielak lagi..

Apa yang terjadi #kepada mereka??

#Kedua2nya digelek hancur oleh lori yang sarat dengan #muatannya itu..

#Menurut saksi , tidak ada satu bahagian dari badan kedua2 yg tidak hancur. #Yg dapat dicam hanya 4 batang tulang (kaki) yang dagingnya telah tiada langsung, bagai dikikis habis..

#Bomba yang mengutip mayat2 itu hanya dapat mengutip sisa2 itu dengan penyodok sahaja. #Oleh kerana mayat2, mati berasingan, maka dapat la diasingkan jugak antara keduanya..

#Di hospital, kedua2 mayat dimandikan dalam tapis, bagai membasuh daging cincang ( daging tetel ?), tiada jalan lain...

#Mayat itu kemudian dikafan bagai mengulung ‘kueh popia’ & dikerandakan. Kepada keluarga masing2 dipesan supaya jangan dibuka lagi keranda itu..

#Maka siang tadi (17 sept 2013), telah ditanam hamba2 Allah yg sombong itu.. #Hamba2 yg begitu berani mencabar Allah !


No comments :

Post a Comment